خرید کشمش خرمایی قهوه ای درجه یک

کشمش خرمایی قهوه ای رنگ که در واقع همان کشمش تیزابی بدون گوگرد می باشد با کیفیت درجه یک در تاکستان های قزوین تولید می شود و مشتریان امکان خرید این محصولات را با بهترین کیفیت و قیمت خواهند داشت.

خرید کشمش خرمایی

کشمش خرمایی چگونه محصولیست؟

یکی از محصولاتی که در بازار کشمش ایران تولید و عرضه می گردد کشمش خرمایی می باشد.

کشمش خرمایی در واقع همان کشمش تیزابی است به این صورت که انگور پس از رسیدن و چیدن را داخل مایع تیزابی داغ به مدت چند ثانیه نگهداشته و بر روی آفتاب پهن می کنند. مرحله بعد زدن گوگرد به آن است که هم توسط باغدار و هم کارخانه انجام می شود اگر به آن گوگرد بزنند تبدیل به کشمش تیزابی عرف بازار می شود و اگر نزنند تبدیل به محصول خرمایی خواهد شد.

قیمت این محصول همیشه بسیار مناسب بوده و یکی از عواملی که باعث شده است مشتریان به سوی خرید این محصول روند نیز همین مورد است.

اما این نوع کشمش یک ویژگی دیگر هم دارد:

برای کشورهای پیشرفته که همیشه خواهان خرید کشمش ارگانیک هستند این محصول پیشنهاد می شود از این جهت که هم مدت زمان طولانی می توان آن را انبار کرد (به علت وجود مایع تیزاب) و هم از گوگرد نیز که با مصرف آن درصد زیادی از کشورها مخالفند استفاده نشده است.

خرید کشمش قهوه ای

قیمت انواع کشمش درجه یک در ۹۹/۳/۱۵

ابتدا این مورد را عنوان می کنیم که کارخانه کشمش این مرکز در تاکستان استان قزوین واقع شده است.
این شهر از تولیدکننده های اصلی انواع کشمش در ایران محسوب شده و کیفیت این محصولات نیز قطعا بهترین در کشورمان می باشد.

  • کشمش تیزابی     کارتونی ۱۷۰۰۰۰ تومان
  • کشمش خرمایی     کارتونی ۱۷۰۰۰۰ تومان
  • کشمش پلویی     کارتونی ۱۷۵۰۰۰ تومان
  • کشمش سرکه ای    کارتونی ۱۲۵۰۰۰ تومان

محصولاتی که در بالا به آن اشاره شد در کارتون های ۳ لایه ۹ کیلویی موجود می باشند.
به این صورت که نیم کیلو وزن کارتون است و ۸٫۵ کیلو وزن کشمش که در مجموع ۹ کیلو محاسبه می شود.

****به صورت کلی کارخانه های کشمش تاکستان به این صورت عمل می کنند که از کارتون نیم کیلویی استفاده می کنند ولی در مراکز تولیدی ملایر عموما از کارتون های ۸۰۰ گرمی که با یقه هستند استفاده می کنند (یعنی ۸٫۲ کیلو کشمش خالص) که گاهی مشتریان به این خیال که قیمت کشمش ملایر ارزان تر از تاکستان است اقدام به خرید آن می کنند که واقعیت ماجرا را در اینجا بیان کردیم.

****از طرفی در ملایر (البته نه همیشه) کشمش را سورت نشده و یا فقط یک بار سورت شده در کارتون می ریزند که باعث می شود کیفیت محصول دیگر درجه یک نباشد که مشتریان باید به این مورد نیز توجه داشته باشند و بدانند که قیمت کشمش فله یا همان با شاخه و خاک که توسط باغدار به کارخانه فروخته می شود در سراسر ایران یکی است پس چرا قیمت نهایی کشمش که آماده و کارتون شده است در دو منطقه متفاوت است پس کمی در این موارد دقت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما