خرید کشمش بدون تیزاب با قیمتی استثنایی

خرید کشمش بدون تیزاب که آفتاب خشک یا سایه خشک می باشد با قیمتی استثنایی در این مرکز که خود تولید کننده این نوع کشمش ها در تاکستان استان قزوین می باشد امکان پذیر بوذه و مشتریان می توانند خرید حضوری و غیر حضوری در این سایت انجام دهند.

خرید کشمش استثنایی

کشمش بدون تیزاب به چه محصولی می گویند؟

کشمش در واقع همان خشک شده انگور است که این محصول از سه طریق تولید می گردد:

  1. ممکن است در مقابل آفتاب پهن گردد که به آن کشمش آفتابی می گویند.
  2. ممکن است انگور را در سایه و مکانی مسقف آویزان کنند تا کشمش تولید گردد که به آن محصول، کشمش سایه خشک می گویند.
  3. و یا ممکن است ابتدا انگور را در مایعی به نام تیزاب فرو برده و سپس در مقابل آفتاب پهن کنند که به این نوع محصول کشمش تیزابی گفته می شود.

کشمش سایه خشک به صورت کلی به همان صورت فله ای که وارد کارخانه خواهد شد به فروش می‌رسد، اما کشمش آفتابی وقتی که وارد کارخانه می شود تبدیل به کشمش پلویی قرمز می‌گردد که در کشورمان بسیار پرفروش است و کشمش تیزابی نام فرآوری شده آن همین تیزابی یا سلطانی بوده و به همین صورت هم برای صادرات و هم برای فروش داخل عرضه آن انجام می‌گیرد.

اما کشمش بدون تیزاب منظور همان محصول سایه خشک یا آفتاب خشک است که به صورت طبیعی خشک شده و قطعاً دارای ارزش غذایی بالاتر است. عموماً این محصولات به صورت فله ای و با کیسه عرضه می گردد که ممکن است دم و شاخه نداشته باشد و مصرف آن برای تازه خوری که به جای قند، برای تولید سرکه، تولید شیره کشمش و نیز مصارف آبگیری از آن بهره می برند.

کشمش بدون تیزاب استثنایی

خرید کشمش بدون تیزاب با بهترین قیمت

مجموعه کشمش آراد خود تولید، فرآوری و نیز بسته‌بندی کننده انواع کشمش در تاکستان استان قزوین است که یکی از این محصولات کشمش بدون تیزاب می باشد که ممکن است هم پلویی و در کارتون که به آن روغن پارافین می‌زنند باشد و هم کشمشی که اصلا وارد کارخانه نشده است و حتی آب هم به آن نخورده و با دم و کاملا تمیز شده موجود می باشد.

 

قیمت استثنایی که در عنوان این مطلب آمده است به این جهت است که سعی شده همیشه بار باکیفیت دست مشتری برسانیم نه بار صرفاً قیمت ارزان، چون متاسفانه هر ارزانی بی علت نیست. در بحث کشمش نیز سعی شده برای اینکه قیمت محصول را پایین بیاورند درصد زیادی به آن غوره قاطی کنند یا کشمش خرمایی و این باعث خواهد شد که نرخ نهایی کشمش ۲۰ درصد ارزان تر برای مشتری تمام شود و خریدار به خیال اینکه محصول را با قیمتی مناسب خریده بسیار خوشحال خواهد شد در صورتی که بعد از چند مدت متوجه کیفیت ضعیف محصول خریداری شده خواهد شد.

 

اما اگر به دنبال خرید کشمش بدون تیزاب هستید لیست نرخ آن را در پایین آورده ‌ایم:

  1. کشمش پلویی قرمز در کارتون ۹ کیلویی یا همان ۸.۵ کیلو خالص        ۲۲۵۰۰۰ تومان
  2. کشمش پشت لیزری تماماً آفتابی بدون غوره، گوگرد و تیزابی        کیلویی ۱۹۰۰۰ تومان
  3. کشمش با دم آفتابی که شسته نشده است       کیلویی ۲۳۰۰۰ تومان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما