خرید و فروش عمده کشمش پلویی تاکستان

این مرکز در زمینه تولید و فروش کشمش پلویی آفتابی تاکستان که در کارتون ۹ کیلویی نیز این کار انجام می گیرد فعالیت می کند و مشتریان می توانند با سفارش عمده و جزئی آن به صورت حضوری در کارخانه و غیر حضوری و اینترنتی خرید آن را انجام دهند.

خرید کشمش پلویی

کشمش پلویی تاکستان

این مرکز در تاکستان استان قزوین کارخانه کشمش دارد و این مراکز در ایران به این صورت عمل می کند که کشمش را به صورت فله ای و با دم و شاخه از باغدار خریداری و پس از شستشو، دم کنی، سورتینگ و بسته بندی آن اقدام به فروش آن می کنند.

 

این کشمش ها در بازار ایران بسیار پرفروش است و میزان بسیار کمی از آن برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد که از همکارانی که تجربه صادرات این محصول را دارند ارسال آن را به کشورهایی مانند کانادا، آمریکا، آلمان و استرالیا تایید می کنند.

 

از آنجایی که کیفیت کشمش تاکستان در ایران بهترین است قیمت آن نیز بالاتر از سایر مناطق خواهد بود پس اگر به دنبال کیفیت و مرغوبیت هستید راهی جز خرید کشمش مرغوب تاکستان نخواهید داشت اگر هم قصد این را دارید با کیفیت پایین تری آن را از همین شهر تهیه کنید نیاز است که با ارتباط گرفتن با کارخانه درخواست درجه پایین تری را داشته تا قیمت نهایی محصول نیز کمتر شود.

فروش کشمش تاکستان

نحوه خرید و سفارش گیری از کارخانه

از آنجایی که این مرکز برای معرفی انواع کشمش به مشتریان می باشد و سوالات مورد نیاز برای این محصولات را به شما جواب خواهد داد لذا اطلاعات کاملی نسبت به آن پیدا می کنید و وقتی با مدیریت فروش مجموعه جناب آقای عینی ارتباط گرفتید می دانید که کدام محصول را می خواهید و کدام را در نظر ندارید.

 

تقریبا انواع کشمش تولیدی ایران در این مرکز عرضه می گردد حال چه به صورت فله ای و کیسه‌ای چه به صورت بسته بندی شده کارتونی برای بازار داخلی و چه برای صادرات در حجم بالا، تنها محصولی که به صورت غیر مستقیم تامین آن را انجام می دهیم کشمش سبز کاشمر می باشد که در شهرهایی نظیر تاکستان، ملایر، زنجان، بناب و ملکان اصلا آن را تولید نمی کنند.

 

****اما نحوه سفارش گیری کشمش در کارخانه مجموعه آراد به چه صورت است:

شما ابتدا باید با مدیر فروش مجموعه از طریق ارتباط تلفنی یا واتساپ استعلام قیمت نمایید، درخواست فیلم محصول مطابق با آنچه که ارسال می گردد می تواند مرحله بعدی باشد، اگر توافق به عمل آمد میزانی به عنوان بیعانه از شما دریافت می گردد که اگر میزان سفارش زیر ۵۰۰ کیلو بود از طریق باربری ارسال و اگر بالای ۵۰۰ کیلو بود از طریق وانت یا کامیونت این کار انجام می شود و وقتی بار به مقصد رسید تسویه انجام خواهید داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما