تولید کننده بزرگ کشمش مویز

تولید کننده بزرگ کشمش مویز در ایران در این مرکز حضور داشته و این محصولات را هم به صورت فرآوری شده در کارتون و هم به صورت فرآوری نشده که دارای خاک و دم و شاخه که در گونی بسته بندی می شود در سراسر ایران عرضه می کند.

تولید کشمش مویز

تولید کشمش مویز در ایران

از آن جهت که مویز نیز از انواع کشمش محسوب می‌شود به آن کشمش مویز می گویند و این محصولات دقیقاً به مانند کشمش تولید و فرآوری می گردند یعنی انگور را که در اواسط شهریور چیدند برای اینکه آن را یا به صورت تیزابی یا سایه خشک و آفتاب خشک تولید کنند برنامه ریزی خواهند کرد.

 

همانند کشمش مویز نیز هم هسته دار این محصولات موجود است و هم بی هسته آن، اما مورد مهمی که وجود دارد این است که فقط مویز می باشد که دارای رنگ سیاه است و دقیقا ارزشمندترین نوع این محصولات زمانی است که به صورت بی هسته و رنگی مشکی داشته باشند که در این صورت بالاترین قیمت نیز به همین محصول اختصاص می یابد.

 

مصرف این محصول برای سلامتی بسیار مفید است کافیست یک سرچ کوچک در اینترنت بکنید و خواص بی نظیر آن را متوجه شوید اما از دیرباز این محصول را برای تقویت قوای جسمانی استفاده می‌کردند ولی متاسفانه در حال حاضر و با گران شدن چند برابری تمام محصولات در کشورمان مصرف این محصول بسیار کمتر از گذشته شده است.

تولید کننده بزرگ مویز

انواع کشمش مویز در بازار

همانطور که در بالا به این موضوع پرداخته شد این محصولات ممکن است قرمز و یا سیاه باشد، هسته دار یا بی هسته و وارداتی و یا تولید داخل کشورمان. از این جهت گفته می‌شود وارداتی چون میزان تولید مویز سیاه آن هم بیشتر به صورت بی هسته در کشورمان بسیار کم است به همین جهت اقدام به واردات مویز ازبک و مویز افغان از دو کشور ازبکستان و افغانستان برای تامین درصد قابل توجهی از بازار آن در کشورمان می کنند.

 

اما در کشورمان انواع این محصول به صورت کلی عبارتند از مویز فخری، مویز شانی، مویز دشمن زیاری، مویز بش، مویز رطبی و مویز رش بابا که بیشترین تولید کنندگان آن نیز در کشورمان مناطق استان فارس نظیر دشمن زیاری، داراب و شیراز، تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، مناطقی از استان کردستان، مناطقی از استان سمنان و کاشمر استان خراسان می باشد.

 

عموما این محصولات به دو صورت عرضه می گردد که یا به صورت فرآوری شده که ممکن است سنتی و صنعتی باشد و در کارتون بسته بندی می شود و یا به صورت فرآوری نشده که دارای دم و شاخه است و در کیسه و گونی کار بسته بندی آن انجام می گیرد.

 

شما در این مرکز با تولید کننده بزرگ و نیز عرضه کننده آن در سراسر ایران وارد همکاری خواهید شد و برای استعلام به روز قیمت ها نیز می توانید از طریق مدیر فروش مجموعه این کار را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما