مرکز فروش کشمش تیزابی پلویی صادراتی

مرکز فروش کشمش تیزابی پلویی با کیفیت صادراتی در کارتون های ۱۰ و ۵ کیلویی خالص در این سایت که خود، کارخانه تولید و بسته بندی این محصولات را در اختیار دارد، قرار داشته و مشتریانی که به دنبال خرید بهترین کیفیت این نوع محصولات هستند می توانند با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرند.

کشمش تیزابی صادراتی

تولید کشمش تیزابی پلویی

یکی از بهترین کشمش هایی که در ایران هم جهت صادرات بسیار از آن استفاده می‌شود و هم جهت فروش در بازار داخلی، کشمش تیزابی پلویی می باشد و این محصول را  که هم هسته دار آن تولید می گردد و هم بی هسته آن از بهترین تولیدات تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و قوچان استان خراسان رضوی می باشد.

 

وقتی که باغدار انگور را در اواسط شهریورماه چید، تصمیم می گیرد که آن را می خواهد تبدیل به کشمش تیزابی بکند یا کشمش آفتابی. محصول آفتابی بدون دخالت هیچ مایع شیمیایی و مستقیم با آفتاب خشک می شود اما کشمش تیزابی را ابتدا به مایع تیزآب به مدت چند ثانیه آغشته می کند و سپس در مقابل آفتاب پهن می کند.

 

حال وظیفه کارخانه کشمش این است که این محصول را که باغداران و کشاورزان آن را تولید نموده از ایشان در کیسه خریداری کرده و کارهای فرآوری و بسته بندی را روی آن انجام دهد.

 

این مورد مهم را در نظر داشته باشید که اگر بهترین کیفیت این نوع بار را می خواهید باید از تولیدات تاکستان قزوین خرید خود را انجام دهید در غیر اینصورت منطقه ملایر و قوچان محصول تیزابی را با کیفیتی پایین تر و البته قیمتی ارزان تر تولید می کند.

فروش کشمش پلویی

فروش بهترین کشمش صادراتی

این مرکز علاوه بر اینکه کار تولید انواع کشمش صادراتی را با بهترین شرایط ممکن آماده می کند از طرفی کار صادرات آنها را نیز خود انجام می دهد و برخی از مشتریان این مرکز به صورت مستقیم از کشورهایی نظیر ارمنستان، گرجستان، آذربایجان، قطر و عمان خرید خود را از همین مرکز به صورت کاملاً غیر حضوری انجام می دهند.

 

با توجه به اینکه این مرکز در تاکستان قزوین فعالیت تجاری دارد لذا از تولیدات همین منطقه هم جهت فرآوری و بسته‌بندی محصولات خود استفاده می کند و کشمش تیزابی که این مرکز به مشتری خود تحویل می‌دهد از نوع بی دانه و بی هسته است.

 

مشتریانی که به دنبال خرید محصول تیزابی هستند باید بدانند که این محصول به دو صورت در بازار موجود است:

ممکن است به کشمشی که از راه تیزاب کردن به دست می آید هم گوگرد بزنند و هم نزنند که اگر بزنند تبدیل به همان کشمش تیزابی گوگردی می‌شود که در بالا به آن پرداختیم ولی اگر نزنند تبدیل به کشمش خرمایی می شود که این محصول نیز هم در بازار داخلی و هم جهت صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

 

هر دو محصول فوق در این مرکز با بهترین کیفیت ممکن آماده و در کارتون های پنج لایه جهت صادرات و سه لایه جهت فروش در بازار داخلی بسته بندی می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما