قیمت کشمش امروز تاکستان + خرید با قیمت ارزان

اگر به دنبال استعلام قیمت کشمش امروز تاکستان هستید می توانید با شماره های قرار گرفته شده در همین صفحه که مربوط به مدیر بازرگانی مجموعه تولیدی کشمش آراد می باشد تماس گرفته و در صورت تایید، خرید با قیمت ارزان داده شده را انجام دهید.

در مورد کشمش تاکستان چه می دانید؟

منطقه تاکستان استان قزوین یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع انگور و کشمش در کشورمان می باشد و درصد قابل توجهی از کشمش عرضه شده در بازار کشورمان در امر صادرات مربوط به همین منطقه و شهرهای اطراف آن نظیر شال، اسفرورین و نرجه می باشد.

مهمترین ویژگی کشمش تاکستان این است که چون تقریبا دیرترین منطقه ای در ایران می باشد که انگور چیده می شود لذا می توان گفت انگور رسیده است و مانند مناطقی نظیر ابهر یا ملایر کال نمی باشد و همین موضوع باعث کامل بودن قند آن که در ادامه باعث خوشمزه تر بودن آن می شود خواهد شد.

در مورد کشمش تاکستان چه می دانید؟

انواع کشمش تاکستان

این منطقه از ایران در زمینه تولید انواع کشمش پلویی تخصص و تبحر دارد، محصولی که در خط تولید کارخانه آماده می شود و کشمش های باغدار را تبدیل به محصولاتی شسته شده، سورت شده و بسته بندی شده می کند.

علاوه بر کشمش پلویی که در رنگ های زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ موجود می باشد در این منطقه در حجم وسیعی تولید می گردد بلکه کشمش عسگری، مویز شانی و مویز فخری نیز در حجم قابل توجهی تولید و به خصوص در بازار ایران عرضه می گردد.

انواع کشمش تاکستان

مشخصه کشمش تاکستان چیست؟

ظاهر درصد قابل توجهی از کشمش های این منطقه به صورت گرد و بیضی شکل بوده و اکثرا هم بیدانه هستند و معروفیت کشمش تولیدی تاکستان به گونه ای است که حتی خارج از کشور نام تاکستان را در کنار کشمش سرچ می کنند و به دنبال خرید محصولات همین منطقه هستند.

از طرفی از نظر طعم و مزه کاملترین کشمش ایران شناخته می‌شود به همان علتی که در بالا به آن پرداخته شد و درصد قند آن باعث گردیده مزه این محصول بسیار دلنشین تلقی گردد.

مشخصه کشمش تاکستان چیست؟

قیمت امروز کشمش تاکستان

در حال حاضر که در دی ۱۴۰۱ هستیم قیمت انواع کشمش تاکستان نسبت به اوایل فصل یعنی سه ماه پیش تغییر چندانی نداشته و حتی کاهش قیمت نیز داشتیم به گونه ای که کشمش طلایی از ۷۳۰۰۰ تومان ابتدای فصل به ۶۶ هزار تومان حال حاضر رسیده آن هم در نمونه بارگاهی که بالاترین کیفیت ممکن را دارد.

اما در نظر داشته باشید که دادن قیمت در حال حاضر کمک چندانی به شما نمی کند چون متاسفانه قیمت ها ثبات ندارد و هر لحظه امکان افزایش و یا کاهش قیمت وجود دارد و به همین جهت هم هست که شماره تماس مدیر بازرگانی شرکت در صفحات متعدد این سایت قرار داده شده تا با ایشان ارتباط تلفنی بگیرید و استعلام قیمت امروز را انجام دهید.

قیمت امروز کشمش تاکستان

خرید جزئی هم در این مجموعه ممکن است؟

ویژگی خاصی که این مجموعه تولیدی برای مشتریان دارد این است که امکان فروش جزئی انواع کشمش نیز موجود است اتفاقی که هیچ یک از کارخانه ها، برای مشتریان انجام نخواهند داد و شما می توانید حداقل سفارش ۱۰۰ کیلویی برای محصولات فله ای کیسه ای و ۲۰ کارتونی هم برای کشمش های فرآوری شده داشته باشید.

موضوع دیگر بحث قیمت رقابتی و یا حتی ارزان این مرکز نسبت به سایر همکاران می باشد اینکه می گوییم ارزان به معنای از دست دادن کیفیت نیست بلکه به عنوان مثال کشمش پلویی آفتابی این مجموعه در کارتون ۹ کیلویی در حال حاضر ۵۵۰ هزار تومان فاکتور می شود در صورتی که برند صراف و شهدانه همین محصول را با کیفیت پایین تر ۵۷۰,۰۰۰ تومان برای بنکدار فاکتور می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما