فروش مویز سیاه بی دانه

فروش مویز سیاه بی دانه و بی هسته در این مرکز و سایت انجام می شود و مشتریانی که قصد خرید این محصولات را از تولید به مصرف دارند می توانند با مدیر فروش این مرکز ارتباط گرفته و پس از دریافت فیلم بار و نمونه فیزیکی نسبت به خرید محصول اقدام نمایند.

فروش مویز بی دانه

مویز سیاه بی دانه در ایران

کشمش مویز از انواع خشکبار می باشد که در بازار ایران بسیار پرفروش است، این محصول که به مانند کشمش از چند طریق زیر تولید می شود در دو نمونه بی دانه و دانه دار موجود خواهد بود:

  1. روش آفتاب خشک
  2. روش سایه خشک
  3. آغشته شدن به تیزاب و سپس روش آفتاب خشک
  4. و در انتها مکانیزه و با دستگاههایی نظیر مایکروفر

 

میزان مصرف مویز در کشورمان بسیار بالا بود اما از زمانی که شرایط گرانی بر کشورمان در اوایل سال ۹۷ چیره شد قیمت این محصولات به شدت گران شده و به همین جهت از سبد غذایی بسیاری از خانواده ها خارج گشته به گونه‌ای که زمانی این مجموعه بالای ۲۰ تماس برای خرید این محصول داشت در صورتی که در حال حاضر به حدود ۵ تماس در هفته رسیده است.

 

مردم کشورمان و یا حتی کشورهای وارد کننده انواع مویز، بیشتر دوست دارند از مویز سیاه بی دانه استفاده کنند و طبیعتاً این محصول به علت اینکه طالب بیشتری دارد، قیمت آن نیز بالاتر است اما ایران در زمینه تولید آن سرآمد نیست و به همین جهت اقدام به واردات آن از دو کشور ازبکستان و افغانستان می‌کنند، محصولی را که ما در کشورمان آن را با نام مویز ازبک و مویز افغان می‌شناسیم.

مویز سیاه بی دانه

فروش مویز سیاه اعلا

همانطور که در بالا پرداخته شد کشورمان در زمینه تولید مویز سیاه سرآمد نیست و مناطق کمی هستند که این محصول را تولید می کنند به خصوص زمانی که بحث مویز سیاه بی دانه مطرح باشد.

 

مناطقی در سردشت استان کردستان و ارومیه هستند که این محصول نوع بی دانه را تولید می‌کنند اما مناطق دیگری مانند ملایر، تاکستان، دشمن زیاری، کاشمر و ملکان استان آذربایجان شرقی هستند که این محصول سیاه را در نمونه هسته دار در اختیار دارند.

 

در این مرکز این امکان را دارید که علاوه بر این که به نمونه های وارداتی دسترسی داشته باشید بلکه تولیدات داخل را هم خریداری کنید که می توانید با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه نسبت به دریافت فیلم مورد نظر اقدام نموده و سپس تصمیم به خرید داشته باشید.

 

مویز سیاه عموماً در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی و ارسال می گردد و معدود مویزهایی هم هستند که مشتری مایل است آنها را در کیسه و گونی خریداری نماید. طبیعتاً خرید محصول در کیسه کیلویی ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان ارزانتر محاسبه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما