خرید مستقیم کشمش بدون هسته

خرید مستقیم انواع کشمش بدون هسته که مناسب برای صادرات و یا فروش در بازار داخلی است در این مرکز ممکن شده و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را به صورت بسته بندی کارتونی و یا کیسه ای دارند می توانند با واحد عرضه کارخانه تماس تلفنی بگیرند.

کشمش تیزابی بدون هسته

خرید مستقیم کشمش

تولید انواع کشمش بدون هسته

مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در تاکستان قزوین از تولید کنندگان انواع کشمش چه به صورت بی هسته و چه به صورت هسته دار می باشد و مشتریان از سراسر ایران می توانند این محصولات را به صورت بسته بندی شده کارتونی که کاملاً فرآوری شده است و نیز بسته بندی شده کیسه ای که هم فرآوری شده می باشد و هم بدون این که تمیز شده باشد خریدشان امکان پذیر است.

 

به صورت کلی محصول اگر به صورت فراوری شده کارتونی باشد باید بدون هسته باشد چرا که مشتری به دنبال خرید آن است و مصرف کنندگان آن بسیار زیادتر هستند، اما وقتی که بحث خرید کشمش کیسه‌ای باشد ممکن است محصول هسته دار هم در نظر گرفته شود.

 

منطقه تاکستان استان قزوین در زمینه تولید انواع محصولات که در بالا به آن پرداخته شد سرآمد می باشد و می توان به انواع کشمش آفتابی بی هسته، تیزابی بی هسته و کشمش فخری هسته دار و کشمش عسگری هسته دار اشاره نمود.

 

زمانی که با مدیر فروش مجموعه که شماره تماس ایشان در همین صفحه نیز موجود می باشد ارتباط گرفتید می توانید اقدام به دریافت فیلم و عکس محصولات اشاره شده را داشته که در کنار آن، قیمت نیز برایتان ارسال می شود تا بتوانید برای خرید مورد نظرتان اقدام نمایید.

کشمش پلویی بدون هسته

خرید کشمش بدون هسته

خرید مستقیم از کارخانه

فلسفه تاسیس سایت های مختلفی که در اختیار این مجموعه است به این علت می باشد که شمای مشتری چه در داخل ایران هستید و چه در خارج از کشور، بتوانید کارخانه کشمش را پیدا کنید و علاوه بر دریافت اطلاعات قیمتی و کیفیت محصول در صورت صلاحدید خودتان، بتوانید خرید خود را قطعی کنید که این مرکز علاوه بر تولید انواع کشمش می تواند از صفر تا صد صادرات آن را نیز برایتان انجام دهد تا بار درب انبارتان به شما تحویل داده شود.

 

پس در این مرکز این امکان را دارید خرید کشمش مورد نظر خود را که می تواند کشمش طلایی، کشمش تیزابی یا کشمش پلویی آفتابی باشد به صورت مستقیم از کارخانه انجام دهید و هیچ گونه واسطه ای در طی خریدتان حضور نخواهد داشت.

 

برای مشتریانی که به دنبال خرید بار در بسته بندی مخصوص به خود هستند باید این مورد را بدانند که انجام این کار پروسه زیادی دارد و وقتی که با مدیر فروش ارتباط گرفتید از ایشان باید اطلاعات لازم را دریافت نمایید. اما با این اوصاف باید پروس کارتون زدن به نام شما و با هزینه خودتان باشد که ابتدا باید کلیشه ای برای آن طراحی کنید که هزینه آن هم جداگانه است و تا ۶۰۰۰۰ کارتون امکان زدن محصول بر روی کلیشه مورد نظر وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما