کارخانه عرضه کننده کشمش ملایر با مرغوبیت بالا

مدیر فروش و عرضه کننده مستقیم کارخانه انواع کشمش ملایر و تاکستان با مرغوبیت بالا در این سایت حضور داشته و پاسخگوی مشتریان خود در سراسر ایران می باشد. اگر به دنبال خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه هستید با واحد فروش به مدیریت جناب آقای مصطفی عینی ارتباط بگیرید.

عرضه کشمش ملایر

کارخانه فرآوری و بسته بندی انواع کشمش

به صورت کلی کارخانه های کشمش در ایران کار تولید این محصولات را انجام نمی‌ دهند بلکه کار فرآوری نظیر شستن، دم کندن و سورت کردن و در انتها کار بسته‌بندی این محصولات را که عموما در کارتون می باشد انجام می دهند به صورت کلی در کشور ما باغدار کار تولید کشمش و فرآیند تبدیلی آن از انگور به این محصول را انجام داده و کارخانه‌ها تمام کننده این محصولات جهت فروش می باشند. یعنی باغدار خود مسئول بار خود است و پس از تولید زحمت فروش آن را به دوش می کشد.

 

اما در کشورهای پیشرفته نظیر آمریکا روال کار کمی متفاوت است، به این صورت که دولت تمام کشمش های باغدار را از ابتدای فصل خریداری کرده و در انبارهای خود باغدار و کشاورز دپو می کنند. این باغداران مستقیماً با کارخانه‌ها در ارتباط هستند و به محض نیاز مرکز تولیدی، پارت پارت بارهای خود را برای این مراکز می آورند.

 

گاهی هم خود کارخانه ها، تولید کشمش را انجام می دهند به این صورت که با قرار دادن دستگاه بسیار بزرگی که به مانند مایکروفر عمل می کنند انگور را در درون آن قرار داده و خیلی سریع این دستگاه میوه را تبدیل به کشمش می کند که البته با کمترین میزان افت و به دور از هرگونه آلودگی خواهد بود.

عرضه کشمش کارخانه

فرآوری کشمش ملایر و تاکستان

این مرکز نیز به مانند تمام کارخانه‌های ایران بار را از باغدار خریداری کرده‌ آن هم به صورت مستقیم و با توجه به اینکه کارخانه کشمش مجموعه‌ آراد در تاکستان قزوین واقع شده و این منطقه از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش محسوب می شود به جهت فراوانی بار این شهر باعث می شود که به سمت مراکز تولید شهرهای دیگر از جمله ملایر نرویم مگر مواردی خاص.

 

منطقه تاکستان در زمینه تولید کشمش تیزابی و کشمش آفتابی که در کارخانه تبدیل به کشمش پلویی می‌شود در ایران بی نظیر است و برای تامین مشتریان خود که در زمینه صادرات کشمش فعالیت دارند کشمش طلایی را از منطقه ملکان استان آذربایجان شرقی که بهترین این محصول را در کشور ما تولید می‌کند خریداری کرده و در کارخانه خود کارهای فرآوری و بسته بندی را انجام می دهد.

 

سعی شده انواع کشمش خروجی کارخانه با مرغوبیت بالا آماده گردد به صورتی که گاهی اوقات مشتریانی که با واحد فروش تماس می گیرند و به دنبال کشمش ارزان و طبیعتاً کیفیت پایین هستند مستقیماً به آنها گفته می‌شود که کمکی از دست ما بر نمی آید چرا که کیفیت بارهای این مرکز بالا بوده و متعاقبا قیمتی درخور خواهد داشت که مناسب برای کشورهای سخت گیر وارد کننده کشمش می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما