پخش انبوه کشمش بیدانه افتابی

پخش انبوه و عمده کشمش بیدانه افتابی یا آفتاب خشک در این کارخانه به صورت مستقیم انجام می شود و مراکز پخش و بنکداران عزیز می توانند با ارتباط گرفتن با واحد فروش نسبت به استعلام قیمت و خرید درب کارخانه اقدام نمایند.

 

کشمش پلویی بیدانه (فرآوری شده محصول آفتابی در کارخانه) ⇓

پخش کشمش بیدانه

تولید کشمش بیدانه در تاکستان

اگر قرار باشد که کشمش را به دو دسته کلی تقسیم کنیم باید بگوییم آن ها یا باید بیدانه باشند یا دانه دار که هر دو محصول هم، در کشورمان در حجم وسیعی تولید می گردد که تکلیف بیدانه مشخص است یعنی هیچ هسته‌ ای ندارد اما دانه دارها ممکن است تک هسته یا چند هسته باشند یا حتی هسته ریز و یا درشت داشته باشند.

 

به صورت کلی مصرف کنندگان این محصولات چه در داخل ایران باشند و چه در خارج از کشور بیشتر مایلند کشمش بیدانه مصرف کنند که البته در مورد مویز هم این موضوع صدق می کند.

 

همانطور که مستحضر هستید کشمش از راه‌ های مختلفی تبدیل به انگور می‌شود اما یکی از پرطرفدارترین آنها روش آفتابی یا آفتاب خشک است که اگر محصول ابتدایی هم بیدانه باشد به آن کشمش بی دانه آفتابی می گویند که هم محصول فله ای یا پادرختی آن در کیسه و گونی به فروش می رسد و هم فرآوری شده آن در کارخانه که به آن کشمش پلویی می گویند در بازار ایران یافت می شود.

 

منطقه تاکستان استان قزوین از نظر مرغوبیت و درصد قند بالای کشمش آن، در ایران بی نظیر است و علت گرانتر بودن محصولاتش نسبت به تولیدات سایر مناطق نظیر ملایر، بناب، بوانات و قوچان به همین دلیل است که البته حجیم ترین باری که در این منطقه تولید می‌ شود همین کشمش آفتابی می باشد چه به صورت بی دانه و چه دانه دار.

محصول آفتابی بر روی خط تولید کارخانه ⇓

کشمش بیدانه افتابی

پخش کشمش مستقیم از کارخانه

در بالا گفته شد که کشمش آفتابی در دو حالت به فروش می رسد که هر دو محصول اشاره شده، در این کارخانه یعنی مجموعه تولیدی کشمش آراد قابلیت تامین و فروش مستقیم درب کارخانه را دارند که محصول فرآوری شده را در کارتون عرضه می کنند و محصول فله ای یا پادرختی را در کیسه و گونی.

 

جالب اینکه در این کارخانه امکان خرید محصول در حجم پایین هم وجود دارد، شرایطی را که تقریباً هیچ کدام از کارخانه های تاکستان قبول نمی‌ کنند. حداقل سفارش برای مشتری جهت خرید کشمش کارتونی ۱۰ عدد می باشد و برای محصولات فله ای، ۳۰ کیلو.

 

از طرفی امکان خرید حضوری درب کارخانه هم برای مشتریان وجود دارد و هم اینکه به صورت غیرحضوری و سفارش اینترنتی عزیزان می توانند خرید خود را انجام دهند. شما برای بحث خرید حضوری می‌ توانید پس از بازدید بار در انبار اقدام به خرید داشته باشید در صورتی که در سفارش اینترنتی باشد میزانی از شما بیعانه دریافت می گردد و مابقی زمانی که محموله به درب انبارتان رسید تسویه خواهد نمود.

 

کشمش بیدانه آفتابی در اواخر مهر ۱۴۰۰ به صورت فله ای کیلویی ۱۹ هزار تومان و اگر آن را به‌ صورت فرآوری‌ شده بخواهید هر کارتون ۹ کیلویی ۲۷۰ هزار تومان فاکتور می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما