فروش عمده کشمش آفتابی تاکستان

فروش عمده کشمش آفتابی و تیزابی بیدانه تولید تاکستان در این مرکز شروع شده و مشتریانی که قصد خرید انواع کشمش با نرخ مناسب تر از بازار را دارند می توانند با استعلام قیمت این محصولات متوجه این امر شوند که بار مرغوب تاکستان را با مناسب ترین قیمت ممکن تقدیم خریداران می کنیم.

فروش کشمش آفتابی

کشمش های آفتابی و تیزابی تاکستان

تاکستان و ملایر از تولیدکننده های اصلی انواع کشمش در کشورمان محسوب میشود  و وجود حداقل ۵۰ کارخانه در این مناطق کار فرآوری و بسته‌بندی این محصولات را انجام می دهد. محصولات این دو منطقه علاوه بر اینکه برای فروش در بازار داخلی مورد استفاده قرار می گیرد جهت صادرات نیز بسیار استفاده می‌شود تا جایی که تقریبا دو سوم کشمش صادراتی از ایران مربوط به همین دو شهر و مناطق اطراف آن می‌باشد.

 

اما اگر قرار باشد محصولات مهم این دو منطقه را ذکر کنیم باید به کشمش آفتابی و کشمش تیزابی اشاره کنیم که در هر دو محصول کیفیت کشمش تاکستان بالاتر از ملایر میباشد و البته رفتار تجاری کارخانه‌های تاکستان نیز کمی بهتر از ملایر است.

 

اما در تاکستان هر دو محصول بی دانه و دانه دار را هم تبدیل به کشمش آفتابی می کنند و هم تیزابی اما مصرف محصول آفتابی بسیار بیشتر است و طبیعتا تولید آن نیز بیشتر خواهد بود. محصولات آفتابی را وقتی برای شستشو و فرآوری به کارخانه می‌آورند تبدیل به کشمش پلویی می شود که دارای رنگی قرمز بوده و هم سایز ریز آن موجود است و هم سایز درشت.

فروش کشمش تاکستان

فروش درب کارخانه انواع کشمش

ابتدا لازم است این مورد را ذکر کنیم که مجموعه کشمش آراد مرکز تولید و بسته بندی انواع کشمش در تاکستان استان قزوین را دارا بوده و این محصولات را هم برای فروش در بازار داخلی و هم جهت صادرات مورد استفاده قرار می‌دهد و مشتریانی که هر دو نیت را داشته باشند می‌توانند با این مجموعه وارد مذاکره شوند.

 

مورد بسیار مهم این است که شما درب کارخانه کشمش را تحویل خواهید گرفت نه از یک مرکز پخش. طبیعتاً قیمت تمام کشمش ها نه ارزانترین در ایران اما با نرخ کف کارخانه‌های تاکستان به شما داده خواهد شد که این مورد برای هر عرضه کننده ای یک امتیاز محسوب می‌شود.

 

بهترین تولیدات این مجموعه عبارتند از:

  1. کشمش آفتابی پلویی
  2. کشمش تیزابی
  3. کشمش طلایی
  4. انواع کشمش فله نظیر کشمش فخری و کشمش عسگری
  5. کشمش پشت لیزری آفتابی و تیزابی
  6. و شیره کشمش و انگور

 

نوع بسته بندی این محصولات ممکن است هم به صورت کارتونی و هم به صورت کیسه ای باشد که مطابق با خواست مشتری می تواند اوزان تغییر کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما