عمده فروشی کشمش تاکستان قزوین

عمده فروشی کشمش تاکستان قزوین، ملایر، بناب و ملکان که بهترین کشمش های تولید ایران مربوط به همین مناطق می باشد در این مرکز انجام می شود و عرضه کنندگانی که به دنبال خرید انواع کشمش و مویز کارتونی و یا فله ای هستند می توانند با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

عمده فروشی کشمش

کشمش تاکستان استان قزوین

تاکستان استان قزوین به همراه ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی از تولید کننده های اصلی انواع کشمش و مویز در کشورمان محسوب می شود که محصولات آن هم برای بازار داخلی و هم جهت صادرات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کارخانه‌های بسیاری که در این مناطق وجود دارد کار فرآوری و بسته‌بندی این محصولات را انجام می‌دهد اما برخلاف کشورهای پیشرفته که کارخانه های کشمش، انگور را خشک می کنند آن هم به کمک دستگاه های مخصوص این کار که مانند مایکروفر عمل می کند در ایران باغداران عزیز کار خشک کردن انگور را انجام داده و کشمش را به صورت فله‌ای و در گونی تحویل کارخانه میدهند.

 

اما در تاکستان حدود ۲۰ کارخانه وجود دارد که کار شستشو و فرآوری این محصولات را انجام داده و محصولات این شهر از نظر کیفی به واقع مرغوب و رفتار کارخانه‌های آن نیز حرفه ای تر از سایر مناطق می باشد.

 

از مهمترین محصولات تاکستان می توان به کشمش پلویی آفتابی، کشمش تیزابی، کشمش زرد انگوری، مویز فخری و شانی اشاره نمود که این محصولات اگر برای بازار داخلی باشد در کارتون ۹ کیلویی و اگر برای صادرات باشد در کارتون ۱۰ کیلویی بسته بندی می گردد.

کشمش عمده تاکستان

عمده فروشی انواع کشمش

ابتدا باید این موضوع را خدمتتان عرض کنیم که شما در این مرکز مستقیماً با کارخانه همکاری خواهید داشت و علاوه بر اینکه کیفیت محصولاتی که دریافت می کنید سوپر و درجه یک محسوب می‌شود از طرفی با قیمت رقابتی خرید انواع کشمش و مویز انجام خواهید داد.

 

همانطور که در بالا گفته شد مرکز تولیدی کشمش آراد در تاکستان واقع شده و شما به صورت حضوری نیز می توانید خرید این محصولات را انجام دهید اما برای حجم بالا نه برای ۱۰ کارتون یا ۲۰ کارتون. و از آنجایی که این مجموعه هزینه های بسیاری در زمینه تبلیغات انجام داده و در سراسر ایران نیز مشتری دارد اگر امکان خرید حضوری را ندارید بار از طریق وانت و کامیونت برایتان ارسال خواهد شد.

 

اگر مرکز پخش هستید و اولین بار است که با این مجموعه آشنا می شوید پیشنهاد می کنیم از هر کدام از محصولات یک کارتون نمونه دریافت کرده و هر کدام را که تایید کردید و سفارش عمده دادید با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه در حد ۲ الی ۳ میلیون تومان سفارش خود را ثبت کرده و وقتی بار آماده شد به مقصد شما ارسال خواهد گردید حالا ممکن است در جنوبی‌ترین منطقه کشورمان زندگی کنید یا شمالی‌ترین. زمانی که وسیله نقلیه درب انبار تهران رسید ابتدا تسویه می کنید و سپس بار را در حضور راننده دریافت کرده و با نمونه ابتدایی تطبیق می دهید اگر غیر از این بود به راننده خواهید گفت که من این بار را نمی خواهم و او موظف است که بار را برگردانده و مبلغ بیعانه آن برایتان واریز خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما