شرکت تولید و صادرات کشمش بی دانه درجه یک

مدیر فروش شرکت و کارخانه تولید انواع کشمش بی دانه با کیفیت درجه یک در این سایت حضور دارد و علاوه بر تولید، کار صادرات این محصولات را نیز خود بر عهده می گیرد. مشتریانی که به دنبال خرید بدون واسطه از کارخانه هستند این فرصت خوبی می تواند باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تولید کشمش درجه یک

تولید انواع کشمش درجه یک

مجموعه تولیدی کشمش آراد که در تاکستان قزوین واقع شده تولید انواع کشمش بی دانه و دانه دار را در دستور کار خود دارد و این محصولات را با بهترین کیفیت ممکن آماده و در انبار خود دپو می کند.

 

محصولات این منطقه همگی از تولیدات اختصاصی باغداران و کشاورزان تاکستان می باشد به غیر از کشمش طلایی که بهترین کیفیت این محصول را ملکان استان آذربایجان تولید می کند که این مجموعه برای رفع نیاز مشتریان خود ناچار است که با هزینه شخصی بار را به صورت فله از باغداران و کشاورزان آن منطقه خریداری و در کارخانه خود، کارهای فرآوری و بسته بندی را روی آن انجام دهد و با قیمتی در حدود ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان ارزان‌ تر از کارخانه های بناب و ملکان به مشتری خود قیمت می دهد.

 

مثال دیگری هم می‌توانیم بزنیم: یکی از مویزهایی که در این مرکز تولید و یا حتی صادر می گردد مویز هسته دار ارگانیک استان فارس که در مناطقی نظیر دشمن زیاری و داراب تولید می شود است که دانه دار بوده و محصولی بسیار مرغوب محسوب می شود.

 

از جمله کشمش هایی که در این مرکز جهت صادرات و یا فروش در بازار داخلی تولید می گردد، می توان به کشمش طلایی که در بالا به آن پرداخته شد، کشمش مویز، کشمش تیزابی، کشمش خرمایی و کشمش پلویی آفتابی اشاره نمود که عموماً در کارتون های ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون و یا ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی آنها انجام می گیرد.

صادرات کشمش بی دانه

صادرات مستقیم کشمش

همانطور که در بالا به آن پرداخته شد این مرکز علاوه بر تولید محصولات، اقدام به صادرات آنها را هم در دستور کار خود قرار می دهد و علاوه بر تامین مشتریان و تاجران داخل ایران که این محصولات را صادر می کنند، صادرات مستقیم کشمش را نیز خود انجام داده و در کشورهایی نظیر گرجستان، ارمنستان، روسیه، ترکیه، قطر، عمان، انگلیس و آلمان هم این محصولات را ارسال نموده است.

 

از آن جایی که بحث صادرات در اینجا مطرح شد لذا باید این موضوع را در نظر داشته باشید که چه عواملی باید دخیل باشند تا بتوان یک کشمش را صادر نمود که باید به موارد زیر اشاره کرد:

  1. این که بی دانه یا بی هسته باشد.
  2. اینکه بتوان آن را برای مدت طولانی انبار کرد که برای این کار از مایع تیزاب برای خشک کردن انگور استفاده می کنند.
  3. و مورد آخر که شاید مهمترین آن باشد این که بتوان آن را برای حجم بالایی در کشور تولید نمود به صورتی که وقتی مشتری، سفارش همان بار را به عنوان مثال برای ۵ کانتینر داد، به ایشان نگویید که تا سال بعد منتظر باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما