شرکت بسته بندی و صادرات کشمش در ملایر

شرکت بسته بندی انواع کشمش شامل محصول طلایی و تیزابی در تاکستان و ملایر در این مرکز قرار دارد و مشتریانی که قصد صادرات این محصولات را دارند باید بدانند که کار صادرات آن را نیز به صورت مستقیم و غیر مستقیم خود انجام می دهد.

کشمش صادراتی ملایر

انواع کشمش صادراتی تولیدشده در این مرکز

ایران در بین ۱۰ کشور اول در زمینه تولید و صادرات انواع کشمش قرار می گیرد، اما همه محصولات تولیدی آن را نمی‌توان صادر کرد ۳ محصول اصلی کشمش صادراتی در ایران عبارتند از:

  1. کشمش تیزابی
  2. کشمش طلایی
  3. و کشمش سبز و طلایی قلمی یا آجیلی

 

از آنجایی که این مرکز در تاکستان شرکت بسته بندی کشمش را در اختیار دارد مناطق تاکستان، ملایر، ملکان و زنجان کشمش سبز و طلایی قلمی تولید نمی‌کنند و مربوط به تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان است لذا دو محصول اول یعنی کشمش تیزابی و کشمش طلایی رو با کیفیت سوپر (عالی) و درجه یک (کمی ضعیف تر) در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

 

محصولات صادراتی کشورمان بی هسته بوده و از مایع نگهدارنده تیزاب نیز استفاده می‌کنند که در انتها به آن دود گوگرد نیز می زنند. بسته بندی این محصولات نیز در کارتون بوده که به صورت ۵ لایه و ۱۰ کیلویی خالص است که در انتهای عملیات شیرینگ هم انجام میشود.

 

برخی از مشتریان مایلند که این محصولات در کارتون هایی با وزن کمتر مانند ۴ و یا ۵ کیلویی دریافت کنند لازم به ذکر است که انجام این کار نیز امکان پذیر بوده که برای این موارد باید با مدیر فروش جناب آقای عینی هماهنگی لازم را انجام دهید.

کشمش بسته بندی ملایر

بهترین تولیدکنندگان کشمش در ایران

اگر شما اطلاعات کمی در مورد کشمش نیز داشته باشید باید بدانید که ملایر و تاکستان علاوه بر این که بیشترین میزان تولید کشمش را در ایران برعهده دارند در زمینه صادرات نیز در دو جایگاه اول و دوم قرار می‌گیرند این که کدام یک از اول است و کدام دوم هیچ آمار دقیقی در دسترس نیست اما همین قدر بدانید که کارخانه های تولید و بسته بندی و فرآوری در این ۲ منطقه به خوبی با بحث صادرات آشنایی دارند.

 

برخی از مشتریان به خصوص از کشورهایی مانند عراق و اوکراین مایلند که از ملایر بار را خریداری کنند چون کیفیت سوپر را نمیخواهند با وجود این که مرکز تولیدی این سایت در تاکستان است اما این کار را نیز می توان انجام داد و بار را به صورت فله از باغدار ملایری خریده و در کارخانه تاکستان عملیات فرآوری و بسته‌بندی آن را انجام داد.

 

همین مورد را برای کشمش طلایی نیز داریم همان طور که می دانید تاکستان قزوین، کشمش طلایی یا همان کشمش انگوری تولید نمی‌کند اما چون مشتریان صادراتی ما نیاز به این محصول دارند طبیعتاً عملیات فرآوری و شستشوی آن در این منطقه انجام گیرد.

 

این مورد مهم را نیز در نظر داشته باشید که برای تمام مشتریان صادراتی امکان بازدید از خط تولید در هنگام فرآوری بار ایشان نیز وجود دارد برخلاف برخی از کارخانه ها که این امکان را به مشتری نمی دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما