سفارش عمده کشمش پلویی تاکستان

مشتری گرامی شما می توانید در این مرکز و این سایت به صورت عمده و جزئی سفارش کشمش پلویی آفتابی و کشمش تیزابی سلطانی تاکستان قزوین را که از بهترین تولیدات کشورمان می باشد به صورت اینترنتی و یا حضوری در کارخانه سفارش دهید.

کشمش پلویی تاکستان

کشمش پلویی آفتابی تاکستان

بدون شک نام کشمش پلویی را بارها شنیده اید، این محصول در بازار ایران بسیار پرفروش است. کشمش پلویی که از کشمش آفتابی در کارخانه پس از فرآوری که کارهایی نظیر شستشو، دم کنی، جدا کردن شاخه، روغن زنی و عملیات سورتینگ روی محصول می باشد به دست می آید.

 

اما بهترین تولید کننده محصول پلویی در ایران کدام منطقه میباشد:

شهر تاکستان به همراه شال، اسفرورین و نرجه از توابع استان قزوین بدون شک بهترین کشمش پلویی ایران را تولید می کنند که بعد از آن می توان به ملایر استان همدان نیز اشاره کرد.

 

محصول پلویی به صورت بی هسته یا بی دانه می باشد که هر چقدر رنگ آن قرمز پررنگ باشد طبیعتاً هم خواهان بیشتری دارد و هم قیمت بالاتری که در کارخانه های کشمش ملایر عموماً دانه هایی که رنگ آنها روشن تر است را جدا نمی‌کنند و به همین جهت از مرغوبیت و کیفیت کالا کاسته خواهد شد که در انتها قیمت آن نیز پایین تر برای مشتری تمام می شود که برخی به اشتباه فکر می کنند کشمش پلویی ملایر محصولی مناسب تر است در صورتی که شما هر چقدر پول بدهید آش خواهید خورد.

کشمش پلویی عمده

سفارش اینترنتی و حضوری انواع کشمش در این سایت

مجموعه تولیدی این سایت در تاکستان استان قزوین کارخانه بسته بندی کشمش دارد و تمامی مشتریان از سرتاسر ایران می‌تواند هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی سفارش خود را به صورت عمده و جزئی ثبت نمایند.

 

خرید جزئی باید حداقل ۱۰ کارتون باشد این میزان است که امکان ارسال از طریق باربری برای این مجموعه وجود دارد.

 

****اگر سفارش مشتری به صورت عمده و در حجم بالا یعنی حداقل ۷۰ کارتون باشد بار با وانت و به همین صورت اگر حجم کار بالاتر رود با کامیونت و کامیون ارسال بار انجام می‌دهیم که در این صورت میزانی به عنوان بیعانه از مشتری گرفته و وقتی که بار آماده شد به سمت مقصد ماشین حرکت خواهد کرد و زمانی که به مقصد رسید قبل از تخلیه بار تسویه کامل انجام را انجام دهید.

 

****اما اگر سفارش شما به صورت اینترنتی است باز هم باید بیعانه پرداخت شود که بار مورد نیاز مشتری به باربری تحویل داده و رسید مطابق با اطلاعات خریدار روی آن در خواهد گردید که این رسید را به عنوان سند برای مشتری فرستاده که پس از رویت آن مابقی مبلغ نیز تسویه کنید.

 

به صورت کلی شماره تماس مدیر فروش کارخانه را در پایین قرار دادیم و ایشان پاسخگوی مشتریان برای بحث استعلام قیمت، میزان موجودی انواع کشمش، نحوه سفارش و روال همکاری خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما