خرید کشمش بی دانه برای صادرات

برای صادرات کشمش، تاجران و شرکت های بازرگانی باید از محصول بی دانه و بی هسته استفاده کنند که خرید آنها به صورت مستقیم از کارخانه بسته بندی انواع کشمش در این سایت مهیا شده که با ارتباط گرفتن با واحد فروش امکان تامین آنها وجود دارد.

خرید کشمش صادرات

ویژگی های کشمش برای صادرات در ایران

برای عرضه کشمش در بازار داخلی شاید ویژگی خاصی مطرح نباشد، تقریباً انواع این محصول در بازار خشکبار کشورمان به فروش می رسد و بار چه به صورت فله ای و در

کیسه و چه به صورت کارتونی مشتریان خود را دارد. اما برای صادرات فرمول کمی متفاوت است و هر محصولی را نمی‌توان صادر کرد.

 

از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کشمش صادراتی باید به موارد زیر اشاره نمود:

  1. ابتدا اینکه محصول در حجم بالایی در کشورمان تولید شود و نگرانی بابت تامین آن در طول سال وجود نداشته باشد.
  2. دوم اینکه کشمش بی دانه و بی هسته باشد، به صورت کلی خریداران خارجی این محصولات بیشتر مایلند که از نوع بی هسته آن استفاده کنند تا هسته دار آن.
  3. و در انتها مدت زمانی که بتوان کشمش را نگهداری کرد یا به اصطلاح همان تاریخ انقضای آن بالا باشد که در کشورمان برای محافظت از این محصولات به آن تیزاب یا گوگرد میزنند.

 

۳ محصول در ایران ویژگی های بالا را دارند و برای صادرات بسیار از آنها استفاده می کنند:

خرید کشمش بی دانه

کارخانه بسته بندی و صادرات کشمش

اگر به دنبال صادرات انواع کشمش هستید قطعاً نیاز به کارخانه و شرکتی دارید که بار بسته بندی و با کیفیت صادراتی به شما تحویل دهد اگر خود مستقیم نیز صادرات

داشته باشد قطعاً کار برای شما راحت تر خواهد بود چون می داند که چه باری نیاز دارید و آن را باید با چه کیفیتی آماده و بسته بندی کند.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد نیز در تاکستان قزوین کارخانه داشته و از بین سه محصول اشاره شده در بالا دو مورد اول را مستقیم و مورد آخر را غیر مستقیم تولید و بسته بندی می کند.

 

بسته بندی این محصولات در کارخانه به صورت کارتونی بوده که در وزن ۱۰ کیلویی خالص این کار انجام می‌شود اما برای مشتریان می توانید موارد زیر را نیز انجام دهیم:

  • ابتدا اینکه وزن را تغییر دهیم مطابق با خواسته مشتری، به این صورت که ممکن است ۴، ۵ و ۸ کیلویی نیاز داشته باشد.
  • سپس برخی از مشتریان مایلند که اطلاعات تماس آنها بر روی کارتون درج گردد که این کار نیز انجام پذیر است. یا به این صورت که ایشان کارتون های خود را به کارخانه می فرستند و کشمش را در آن پر خواهیم کرد و یا اینکه بر روی کارتون ‌سفید لیبل مشخصات خریدار را درج می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما