خرید کشمش آفتابی ملایر

کشمش آفتابی تولید ملایر و تاکستان که از پرفروش ترین محصول آفتاب خشک در بازار ایران محسوب می شود در این مرکز خرید و فروش می گردد. این محصولات هم در نوع بی هسته و بی دانه موجود است و هم هسته دار و دانه دار.

خرید کشمش ملایر

کشمش آفتابی یا پلویی قرمز یا سیاه

باغداران وقتی انگور را در اواسط شهریور ماه می چینند از قبل تصمیم گرفته اند که می خواهند چه محصولی تولید کنند. وضعیت بازار را ارزیابی می کنند، وضعیت قیمت‌ ها را بررسی می‌کنند در این صورت تصمیم می گیرند که کدام یک از از انواع کشمش را تولید کنند که یا برای صادرات استفاده شود و یا برای فروش در بازار داخلی.

 

کشمش آفتابی محصولی است که ریسک فروش کمتری دارد یعنی سالی نشده است که محصولات روی دست باغدار اصطلاحاً باد کند و همه آنها به فروش خواهد رفت ولی حاشیه سود آن بالا نیست. اما محصولی مانند کشمش طلایی سود بالایی دارد ولی تضمینی برای فروش تمام آنها در طی یک سال وجود ندارد البته دردسر تولید آن هم بالاست.

 

کشمش آفتابی محصولی است که تقریبا میشود گفت راحت تولید می شود، انگور را جلوی آفتاب و در زیر نور خورشید پهن می کنند تا آرام آرام شدت تابش آن را تبدیل به کشمش کند که این پروسه ممکن است بین ۲ تا ۳ هفته طول بکشد این محصول وقتی به کارخانه برای شستشو می آید آن هم همراه با دم و شاخه و خاک و گل که به صورت کیسه ایست، وقتی که فرآوری شد تبدیل به کشمش پلویی می شود این محصول قرمز یا سیاه رنگ را همه در کشورمان به خوبی می شناسیم.

خرید کشمش آفتابی

بهترین کشمش آفتاب خشک در ایران

مهمترین عاملی که باعث می شود که کشمش آفتابی، مرغوب و درجه یک محسوب می شود دو عامل است یکی خوش رنگ بودن و دیگری داشتن قند بالا که هر دوی این ویژگی ها در کشمش های تاکستان استان قزوین موجود هست.

 

به همین علت نیز محصول تاکستان کمی گران تر از محصولات سایر مناطق ایران است که البته طبیعتا ارزش پرداخت مبلغی بیشتر را خواهد داشت. کارخانه های این منطقه نیز با کیفیت بهتری این محصولات را فرآوری می کنند (عموما با ۲ سورته کردن کشمش) که طبیعتاً خروجی باکیفیت‌تری خواهد داشت که باعث می‌شود به صورت کلی محصولات تاکستان در ایران از نوع مرغوب ترین و بهترین محسوب شود.

 

کشمش آفتابی به دو صورت عرضه می شود:

  • یا به صورت فله ای و کیسه ای که همراه با دم و شاخه و خاک هم به گوشت محصول چسبیده است.
  • و یا اینکه همانطور که در بالا ذکر شد به صورت کشمش پلویی و در کارتون های ۹ کیلویی که هر دو از فروش بالایی در کشورمان نیز برخوردار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما