تولید انبوه کشمش طلایی ملایر

تولید و بسته بندی کشمش طلایی ملایر و ملکان در این مرکز که در تاکستان استان قزوین واقع شده، انجام می گیرد و مشتریانی که قصد خرید این محصولات را برای صادرات دارند می توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید این نوع کشمش را انجام دهند.

تولید کشمش طلایی

تولید کشمش طلایی ملایر و ملکان

یکی از محصولاتی که در بازار خشکبار ایران بسیاری از آن برای صادرات استفاده می‌کنند و بیش از آن که برای فروش داخلی مورد استفاده قرار گیرد جهت صادرات از آن بهره می‌برند کشمش طلایی یا کشمش پلویی زرد و یا کشمش کالیفرنی می‌باشد که همه این اسامی به واقع یک نوع محصول هستند.

 

مناطق زیادی در ایران نیستند که این محصول را تولید می کنند اما دو منطقه اصلی بیشترین میزان حجم تولید را به خود اختصاص می‌دهند که یکی بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی و دیگری ملایر استان همدان است. تولیدات آذربایجان کیفیتی بالا و قیمتی درخور و تولیدات همدان کیفیت متوسط و قیمتی ارزان را به خود اختصاص می‌دهند که هر کدام از این محصولات برای بازارهای خاصی مناسب می باشند.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم با وجود اینکه در تاکستان استان قزوین است و این منطقه در زمینه تولید این محصول تخصص ندارد به همین جهت برای تامین طیف مختلف مشتریان نیاز است که بار به صورت فله از ملکان آذربایجان و ملایر همدان با دم و شاخه و تمیز نشده خریداری و در مرکز تولیدی مجموعه کشمش آراد در تاکستان عمل فرآوری آن انجام گیرد.

 

یعنی شما با ارتباط گرفتن با این مرکز امکان اینکه خرید به هر دو کیفیت متمایز این محصول دسترسی داشته باشید هست و کافیست با مدیریت فروش مجموعه ارتباط بگیرید و اطلاعات لازم را در مورد محصول اشاره شده دریافت نمایید.

تولید کشمش ملایر

فروش کشمش طلایی درب کارخانه

کشمش طلایی یا کشمش انگوری به صورت بی دانه و بی هسته است و بیشترین مشتریان آن کشورهای عربی بوده که مربوط به مناطق شمال آفریقا و کشورهای حوزه خلیج فارس می باشد و به صورت کلی این محصول را برای استفاده در کنار برنج مورد استفاده قرار می دهند.

 

نوع بسته بندی این نوع کشمش ۵ کیلویی و یا ۱۰ کیلویی خواهد بود که از جنس کارتون و پنج لایه است و وقتی که شما خرید آن را انجام می دهید در انتهای عملیات بسته‌بندی، عملیات شیرینک هم انجام می گیرد تا بار در طی ترانزیت از هم نپاشد.

 

در حال حاضر یعنی اواخر تیرماه ۱۴۰۰ قیمت هر کیلو کشمش لوکس ملکان به کیلویی ۳۴ هزار تومان می‌رسد در صورتی که کشمش طلایی ملایر در حال حاضر کیلویی ۲۸ هزار تومان قیمت داده می شود.

 

شما برای خرید این محصول می توانید هم حضوری درب کارخانه تمام پروسه های ثبت سفارش، واریز بیعانه و حتی دریافت بار را انجام دهید و یا اینکه اگر خارج از کشور هم هستید با پرداخت مبلغی به عنوان بیعانه از طریق صرافی سفارشتان ثبت خواهد شد و پس از آماده سازی بار اسناد مربوط به حمل، گمرک، استاندارد و بهداشت محصول را که این مرکز خود انجام می دهد برایتان فکس یا ایمیل می شود که شما پس از رویت آن اقدام به تسویه خواهید نمود و بار در کشورتان به دستتان خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما